Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /storage/content/46/103746/forum.northsidebulls.se/public_html/include/common.php on line 59 Solna Täby United: Gemensamt Forum / Tack för iår!

Nyheter från hemsidan

Northside Bulls Solna Chiefs Täby Flyers Roslagen Bulldogs

Solna Täby United: Gemensamt Forum

De tre klubbarna Northside Bulls, Solna Chiefs och Täby Flyers samverkar. Detta är klubbarnas gemensamma forum, även vår farmarklubb har en del på forumet

Du är inte inloggad.

Meddelande

Tala om vilka ni är!
Ni som är spelare/funktionärer i Northside Bulls, Solna Chiefs och/eller Täby Flyers: Tala om vilka ni är.
Klicka på "Profil", sedan på "Personlig info."
De som vi adm:ar vet är spelare/funktionärer får se mer på forumet än andra...
Enklast är att ni tar kontakt med er HC och ber honom meddela admin vilket "nick" som ska ha tillgång till de slutna forumdelarna.
(Just nu är det nästan 100 registrerade användare som vi inte vet om de är spelare eller inte.)

#1 2011-08-15 13:19:40

mittiprick
Member
Registrerad: 2009-03-18

Tack för iår!

Hej!

Skulle vilja tacka för alla roliga matcher man fått vara med och spela med er iår! Har väll gått sådär resultat mässigt, men vi har utan tvekan alla möjligheter att bli vinnare nästa år! Finns inga genvägar til framgång bara hårt arbete! Är mest imponerad utav hur bra det gått med tanke på att vi har haft ett blandat lag mellan berga spelare och bulls spelare även allt från rookies till dom som spelat i 15år. Vi har kul och det är absolut en av nycklarna för att lyckas! Så läk ihop ta er till gymmet och kommande träningar så ser vi till att vara ett lag att räkna med nästa säsong!

Nu ska jag iväg och semestra i 3 månader runt jorden. Kommer bli mycket tid för att tänka på fotbollen! Så blir till att studera min idol ännu mer! Gissa vem? Sean Taylor såklart wink  http://www.youtube.com/watch?v=zzm2O40a … re=related

Mvh// Victor (qb'n som inte kan kasta) Persson

#2 2011-09-22 11:36:35

darkiesan
Member
Registrerad: 2009-05-02

Re: Tack för iår!

TACK FÖR SUPERSÄSONG MED BULLDOGS!

VI ses nästa år hoppas jag!

//Patrik #95
"Fort och fel, hur svårt kan det bli!"

Sidfot