Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /storage/content/46/103746/forum.northsidebulls.se/public_html/include/common.php on line 59 Solna Täby United: Gemensamt Forum / Värför jag åkte ifrån lägret

Nyheter från hemsidan

Northside Bulls Solna Chiefs Täby Flyers Roslagen Bulldogs

Solna Täby United: Gemensamt Forum

De tre klubbarna Northside Bulls, Solna Chiefs och Täby Flyers samverkar. Detta är klubbarnas gemensamma forum, även vår farmarklubb har en del på forumet

Du är inte inloggad.

Meddelande

Tala om vilka ni är!
Ni som är spelare/funktionärer i Northside Bulls, Solna Chiefs och/eller Täby Flyers: Tala om vilka ni är.
Klicka på "Profil", sedan på "Personlig info."
De som vi adm:ar vet är spelare/funktionärer får se mer på forumet än andra...
Enklast är att ni tar kontakt med er HC och ber honom meddela admin vilket "nick" som ska ha tillgång till de slutna forumdelarna.
(Just nu är det nästan 100 registrerade användare som vi inte vet om de är spelare eller inte.)
  • Index
  •  » FFF
  •  » Värför jag åkte ifrån lägret

#1 2009-04-14 21:47:52

#59 M.V.
Rookie
Från: Stockholm
Registrerad: 2007-07-25

Värför jag åkte ifrån lägret

Hej allihoppa!
Vill först och främst tacka alla som gjorde den första (och för min del; enda) dag på lägret riktigt rolig. Jag älskar att umgås med er i laget oavsett vilka det handlar om, och det finns inte mycket roligare än att jävlas med varandras minibussar.
Tänkte ursäkta mig för att jag inte gav er alla en förklaring, men för att undvika att fler undrar/frågar och sen kanske tror att jag är en bangare skriver jag snabbt det som hände.
På torsdagskvällen fick jag ont i halsen, som sen blev lite värre på fredagsmorgonen. men jag sket i det som jag brukar göra. men sen att sitta 6,5 timmar i bilen med air-condition på gjorde det hela bara värre. Jag känner mig rätt dum eftersom jag kunde ha sagt till Medium då, som körde fast jag brydde mig inte om det heller. Under träningen på fredagkvällen började jag känna smärta även i knäna, samtidigt som jag kände mig febrig (darrade) och smärtan i halsen blev värre, Det var också definitivt dumt av mig att inte ta det lugnt på fredagkvällen (trots att jag är säker på att det inte skulle ha hjälpt) fast jag hade sjukt kul den stunden vi var tillsammans. På morgonen vaknade jag med feber, och kunde knappt stå på mina knän, halsen kändes som ett rivjärn. och då jag fick veta att det skulle vara uteträningar blev det droppen. Jag var rädd för att jag skulle få en benhinneinflammation (har haft problem med det då jag är tung och försöker springa ute) så då bestämde jag mig för att ta tåget hem. Kan också nämna att benen inte blev ett dugg bättre av att sitta ner i 5,5 timmar på tåget utan det gjorde precis lika ont. Jag kom hem och smörjde på ordentligt med tigerbalsam, bandage, antiinflammatoriska medel och somnade kl 18.00.
Efter två dagar av brutal slemhostande så är jag 99% fri från allting, inga märkbara känningar i benen, inget mer slem i halsen fast har näsan täppt och lungorna är fortfarande lite "ihopklibbade". Jag kom inte heller ner till bergshamra ikväll för att vara på den säkra sidan, jag gick istället till ett varmt gym, lyfte lite och bastade bort det sista av förkylningen.
Tråkigt att ha behövt lämna er sådär, fast sånt händer. jag skriver som sagt detta för att folk inte ska få för sig att jag är en bangare eller "tröttnade" på er. Syns alla nästa träning.

#2 2009-04-15 09:07:06

CoachSteffo
HC/DC
Från: 1m vä. om en galen kamphund...
Registrerad: 2006-03-15
Webbsida

Re: Värför jag åkte ifrån lägret

bra att du e frisk! Nu e det bara typ 3v kvar till match!

"In the successful organization, no detail is too small to escape close attention.”/­Lou Holtz
"fråga inte vad STU kan göra för dig, fråga vad DU kan göra för STU!"

""Mater artium necessitas""

#3 2009-04-15 12:57:29

#59 M.V.
Rookie
Från: Stockholm
Registrerad: 2007-07-25

Re: Värför jag åkte ifrån lägret

och jag är så taggad så att jag klättrar på väggarna

#4 2009-04-15 13:05:32

Abbe
Rookie